Podkastçılıq son on ildə çox irəliləmişdir. Bugünkü gündə podkastlar geniş yayılmış və digər media formalarından daha əyləncəli olurlar. Podkastçılığa başlamaq, hansı addımları atmağı və proqramınızı tanıtmaq üçün kimə müraciət etməyi bilmədikdə çətin ola bilər. Bu sınaqdan keçirilmiş strategiyalar podkast dinləyici bazanızı artırmağa kömək edə bilər.
Əsasları unutmamaq lazımdır! Yalnız podkastı qeyd edib yayımlamaq kifayət deyil. Podkastınız yüksək keyfiyyətli, müvafiq və zövqlü olmalıdır. Həmçinin, hər bölümün sonunda dinləyicilər üçün hərəkətə keçmə çağırışı (call to action) olmalıdır. Əgər podkastınıza yeni başlamısınızsa, insanlara təbliğ etmək istədiyiniz layihə ilə bağlı necə başlamaq barədə bölümlər qeyd etməyi düşünün. Bu yolla dinləyicilər həm yeni şeylər öyrənəcək, həm də sizə geri dönəcəklər!
Dinləyicilərinizi tanıyın Sonrakı addım auditoriyanızı düşünməkdir. Kimlərə müraciət etdiyinizi və onların nə istədiyini müəyyənləşdirin. Nişinizi təyin edin – məsələn:
- Səyahət edənlər
- Fantaziya futbolu həvəskarları
- Vegetarianlar (heyvan məhsulları qəbul etməyən)
- Auditoriyanızın xüsusiyyətləri haqqında mümkün qədər çox məlumat əldə edin, məsələn:
- Cins (kişi, qadın, digər).
- Yaş qrup (18-25, 26-35, 36-45).
- Yaşadıqları coğrafi ərazi.
Əgər podkastınız bir müddətdir yayımlanırsa, bu məlumatları hosting provayderinizdən əldə edə bilərsiniz. Gələcəkdə qeydiyyat zamanı auditoriyanız kim olduğunu bilmək sizə daha yaxşı kömək edəcək.
Digər proqramlarla tərəfdaşlıq edin Digər proqramlarla tərəfdaşlıq etmək auditoriyanızı artırmağa, digər podkastçılarla əlaqələr qurmağa və müəyyən gəlir əldə etməyə kömək edə bilər.
Niyə digər proqramlarla tərəfdaşlıq etməlisiniz:
Yeni dinləyicilərə çatmağa kömək edir. Əgər artıq Apple Podcasts və ya Spotify-də diqqət çəkirsinizsə, oxşar auditoriyaya malik proqramlara müraciət edin. Onların izləyiciləri sizin proqramınızı da dinləməkdən maraqlı ola bilərlər!
Daha çox insan sizin proqramınızı eşidəcək! Böyük izləyici bazasına malik digər podkastlarla tərəfdaşlıq edərək, onların podkastlarında/sosial media səhifələrində sizin proqramınızı qeyd etmələri ilə daha çox insan sizin proqramınızı tapa bilər.
Cross-promotion (çarpaz tanıtım) açardır. Əgər artıq tərəfdaşlıqlarınız varsa, onları bir addım irəlilədin. Onlardan çarpaz tanıtım üçün birgə işləmək imkanı soruşun.
Sosial Media-dan istifadə edin. Podkastınızı sosial mediada tanıda bilərsiniz. Sosial media hesablarınızda trend mövzular və ya podkastınızın mövzusu ilə əlaqəli hər şey haqqında yazılar paylaşın. Həmçinin, bölümünüzdə danışdığınız mövzularla bağlı şəkillər və videolar paylaşın. Dinləyicilərdən birinin sualı varsa, sosial mediada cavab verin! Bu yolla sadəcə podkastınızı tanıtmırsınız, həm də auditoriyanızla əlaqə qurursunuz.
Sosial mediada podkastınızı tanıdmaq üçün bir neçə yol var:
Podkastınızın host hesabında və ya podkastın öz hesabında paylaşın. O hesabı bəyənənlər və ya izləyənlər paylaşımınızı görəcək.
Hashtag-lardan istifadə edərək daha çox insana çatmaq olar! Hər bölüm təsvirinin sonunda hashtag-lar əlavə edə bilərsiniz və ya yeni bölümlər elan edərkən istifadə edə bilərsiniz – “Yeni bölüm indi mövcuddur: trend mövzular [şəxsin adı] ilə. Buradan dinləyin: [link].”
Sizin auditoriyanızın hansı platformadan istifadə etdiyini bilmirsiniz, buna görə də konkret tətbiqə bir link əvəzinə pod.link kimi bir şey istifadə edin ki, dinləyicilər podkastınızı bütün mövcud platformalarda tapa bilsinlər.
Mövcud podkast icmasından istifadə edin. Podkastınızı böyütdükcə və şəbəkənizi genişləndirdikcə, digər podkastların nələr etdiyini izləmək ağıllıdır. Bu, xüsusilə onların ən yaxşı təcrübələrini öyrənmək və səhvlərdən qaçınmaq istəyirsinizsə doğrudur.
Auditoriyanız sizə oyunun necə işlədiyini bilmədiyinizi hiss edəndə, bu onların dinləyici və müştəri kimi marağını azaldır. Yaxşı bir proqramın nə etdiyini başa düşməlisiniz.
Yaradıcı olun! Sonrakı addım yaradıcı olmaqdır. Şəbəkənizi düşünün və tərəfdaşlara tərəfdaşlıqdan maksimum fayda əldə etməyə kömək edin.
Yanaşmanı belə düşünə bilərsiniz: “Podkastımı tanıtmaq istəyirəm, ona görə də podkastçılar və təsir edicilərlə tərəfdaşlıq edərək bu məqsədə çatmağa çalışacağam. Necə birgə işləyə bilərik? Hər ikimiz bu tərəfdaşlıqda necə uğurlu ola bilərik?”
Podkastınızı tanıtmaq davamlı bir prosesdir və çox səylə düşüncə tələb edir. Sehrli bir formula olmasa da, bu ipuçlarını istifadə edərək daha çox dinləyici əldə edə və auditoriyanızı böyüdə bilərsiniz.”